عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

بزرگ شدی ...

1392/10/21 13:33
نویسنده : دلسارا
220 بازدید
اشتراک گذاری

* بزرگ شدی چون شیر نان 2 میخوری 

* بزرگ شدی چون پوشک سایز 4 می بندی 

* بزرگ شدی چون وقتی کنترل تلویزیون رو دست من می بینی به طرف تلویزیون نگاه میکنی و میخندی 

* بزرگ شدی چون هر کاری بابات یادت میده زود یاد میگیری 

* بزرگ شدی چون فهمیدی می تونی با دهنت صداهای مختلف درییاری و عشوه بیای و دل من رو ببری 

* بزرگ شدی چون جورابات رو به هر طریقی که بتونی از پات در میاری و میخوری 

* بزرگ شدی چون همه افراد خانواده درجه 1 رو می شناسی 

* بزرگ شدی چون خودت دیگه میخوابی 

* بزرگ شدی چون داری دندون در میاری 

* بزرگ شدی چون عاشق غذا هستی ( به زبون خودت میگیم بوفان ) 

* بزرگ شدی چون وقتی کف پات رو میبوسم لطف میکنی و پای دیگه ات رو هم میاری که ببوسم...

* بزرگ شدی چون با کارتون ها حرف می زنی و بهشون می خندی 

* بزرگ شدی چون فهمیدی اردک روی روروئکت بوق می زنه و دیگه نمیخوریش 

* بزرگ شدی چون همه اش و به همه چیز می خندی 

* بزرگ شدی چون وقتی دیروز داشتی قطره چکون حاوی آهن رو می بردی طرف چشمت و من جیغ زدم از من دلخور شدی . چون فکر کردی سر تو داد کشیدم و برای من قیافه گرفتی . 

* بزرگ شدی چون وقتی صبح ها از خواب بیدار میشی و من خودم رو به خواب میزنم به هر ترفندی من رو از جا بلند میکنی . 

* بزرگ شدی چون الکی گریه میکنی که بلغت کنم و وقتی میای تو بغلم یه خنده فاتحانه می کنی 

* بزرگ شدی چون وقتی با تلفن حرف می زنم باید بزنم رو بلندگو که تو هم بشنوی 

* بزرگ شدی چون تا جایی که بشه میچرخی که صندلی روروئکت رو بخوری و جای تف های تو دور تا دور صندلیت مونده 

* بزرگ شدی چون می دونی می تونی به همه آدم هایی که عاشقت هستن زور بگی 

* بزرگ شدی چون تمام احساست رو توی چشمات می خونم 

* بزرگ شدی چون اگه نخوای چیزی رو بخوری من نمیتونم به زور بهت بدم . انقدر نگهش می داری تو گلوت تا بلاخره بدیش بیرون 

* بزرگ شدی چون عروسک محبوبت رو می شناسی 

* بزرگ شدی چون ددر رو دوست داری و من روسری سرم میکنم می فهمی که داریم میریم بیرون و اگه نبرمت پشت سرم گریه میکنی 

* بزرگ شدی چون اگه ماشین از حرکت وایسه پا میزنی که راه بیفتیم . مثل بابات بی طاقتی ...

* بزرگ شدی چون معنای عشق با بزرگ شدن تو وسعت گرفته 

* بزرگ شدی چون الان این شکلی شدی 

 

خوشبختی یعنی : 

در میان زمین و آسمان 

در تو خلاصه شدن ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

دوست
21 دی 92 14:52
بزرگ شدی چون خوشکل تر شدی و چهره ات شکفته....
دلسارا
پاسخ
چقدر خوشحالم از اینکه آدرس وبم رو بهت دادم و نظرات قشنگت زیبایی بخش این وبلاگ شده .
فهیمه مامان هستی
21 دی 92 17:01
ای جانم . خدا حفظش کنه . ماشا... چقدر مو در آورده . انشاا... که به سلامتی شاهد بزرگ شدنش باشی خاله سارای مهربون
دلسارا
پاسخ
مرسی خاله جونم . چرا اون روز دیگه بهم زنگ نزدی ؟ من دیر از خواب بیدار شدم و اس ام اس تو رو دیر دیدم .بعدش پیغام دادم دیگه باهام تماس نگرفتی . با من قهری ؟
مروارید
21 دی 92 17:07
اینها رو هم اضافه کن: بزرگ شدی چون عشق مادری در قلب من همراه با بزرگ شدنت وسعت پیدا می کنه بزرگ شدی چون هر روز بیشتر از روز قبل عاشق ترم می کنی بزرگ شدی چون برق نگاهت هر لحظه بیشتر دیونه ام می کنه بزرگ شدی چون عاشقانه عاشقتم
دلسارا
پاسخ
مرسی از جمله های قشنگت خاله جون . امروز هم که صدای مهربونت رو از پشت تلفن شنیدم خیلی دلم هوات رو کرد . به امامتون بگو ما رو بطلبه .
زهره
21 دی 92 20:28
خانوم شدی گلم عاشقت شدم من یکی به مامان بگو برات اسپند دود کنه ماشاالله
دلسارا
پاسخ
من که عاشق کامنت مامانای پسر دار هستم . مرسی خاله
زهره
21 دی 92 20:34
سارا جان هر وقت اومدین تبریز قدمتون رو به دیده منت پذیراییم بی صبرانه مشتاق دیدارتونیم
دلسارا
پاسخ
خاله جونم عید یا تابستون مطمئنا میایم و من هم مشتاق دیدار تو دوست عزیز تبریزی ام هستم .
خاله بهنوش و مهران
22 دی 92 0:40
بزرگ شدی چون خودت با دهن خودت یار آینده ت رو انتخاب میکنی و میخوریش تا بفهمه که بهش توجه داری و باید نازت رو بخره... چقققققققققققدر هم که نازت خریدار داره عزیزدلم هزاران هزار ماشاء الله برای لپ گلی ترین دخمل دنیا
دلسارا
پاسخ
گل گفتی خاله ... گل .. .باید توی دهنت هزاران هزار گل کاشت
ملیحه
22 دی 92 10:44
هزار ماشالله. چقد موهات بلند شده خالههههه آرشیدای من کچل شده!!
دلسارا
پاسخ
جون دلم آرشیدا
معصوم
22 دی 92 13:42
قربون چشمای درشتت برم انقدر ناز داره خدا برات حفظش کنه بزرگ شدنشون زیباست امیدوارم خدا زیبایی های زیباتری نشونتون بده عزیزم
دلسارا
پاسخ
تو عزیز دلمی خاله . مرسی از اینهمه لطف و محبتت دوست شمالی من ...مهرسا رو ببوس خاله
خاله الهه
22 دی 92 14:42
آفرین خاله جونم خداروشکر امیدوارم زیر سایه مامان و بابا بزرگ و بزرگتر بشی.
دلسارا
پاسخ
خاله جون... کنار شما خاله های خوب با پسر و دخترهای دوست داشتنی تون
خاله پونه
23 دی 92 0:13
بزرگ شدي عزيزم چون مامان مهربوني داري كه همه ي وقت و زندگيش براي توست
دلسارا
پاسخ
و خاله های خوبی که تو تمام شهرهای ایران خواننده خوب وبلاگ تو هستن .
الهه
23 دی 92 1:41
چه پست خوبی لذت بردم از خوندنش جدا درود بر این مادر دختر نازنین
دلسارا
پاسخ
الهه
23 دی 92 2:23
دوست عزیز تا جایی که میتونستم چشمام رو باز نگه دارم! به خوندن پستاتون ادامه دادم و خیلی لذت بردم. خدا بزرگ عشق کوچکت رو برات نگه داره و همیشه عاشق و شاد و سلامت باشید.
دلسارا
پاسخ
خیلی خیلی خیلی ممنون از کامنت بی نظیرت دوست عزیز
فهیمه مامان هستی
23 دی 92 11:58
نه گلم قهر واسه چی . اس ام است رو دیر دیدم هستی بیدار شده بود دیگه نمیشد زنگ بزنم .
دلسارا
پاسخ
خیالم راحت شد ها ها ها
خاله فرشته (مامان آنیتا)
23 دی 92 12:58
نازی دلسااااااا جونم، ماشاالله هزار ماشاالله. انشاالله دعوتمون کنی بیایم عروسیت عزیزم.
دلسارا
پاسخ
خاله جونم از حالا شما یکی از دعوت شده ها به عروسی دلسا هستی . اگه تا اون موقع دوست بمونیم قول میدم که حتما تو عروسیش هستی
یاسی مامی کیاوش
23 دی 92 16:17
دلسا خانوم ناز
دلسارا
پاسخ
خاله عاطفه
26 دی 92 11:20
ميام گاز گازيت ميكنم ها!!!!!!! اينجوري نگاه نكن!
دلسارا
پاسخ
دلسا خودش همه رو میخوره خاله ....
سارایی و آرشیدا!
29 دی 92 13:30
بزرگ و بزرگ و ....! اونا بزرگ میشنو ما هم با عشق و جودشپون رشد میکنیم! خدا حفظ کنه عزیز دلمو!
دلسارا
پاسخ
گل گفتی خاله