عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

شیر توت فرنگی

1392/9/12 18:46
نویسنده : دلسارا
200 بازدید
اشتراک گذاری

خداییش اینجا مزه شیرتوت فرنگی میدی.....

 

 

 

اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی

 

ماشاله به دخترم.... ماشاله

 

نکته : خدایا تو همانی هستی که من میخواهم، کمک کن من هم آنی باشم که تو میخواهی (انشااله دخترم بنده خداشناسی میشه.... انشااله)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله نگار
12 آذر 92 19:14
وااااااااااااااااااااای دخمل گل میخوام بچلونمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دلسارا
پاسخ
وای ... نکنه دخمل اصفهانی ما رو بگیری بچلونی ها ... اذیتش نکنی ها ... با خاله ساراش طرفی اونوقت ....
خاله نگار
12 آذر 92 19:23
میشه من از این شیر توت فرنگی بخورم ، خوب دلم خواستهههههههههههههههه
دلسارا
پاسخ
شر توت فرنگی خودت به زودی میاد خاله ... انشااله
nira
12 آذر 92 20:09
خدا حفظش کنه خیلی نازه
دلسارا
پاسخ
خیلی لطف داری دوست عزیز
مامی یاسی
12 آذر 92 22:34
ماشالله به این دختر ناز
دلسارا
پاسخ
فدات مامان کیاوش موخوشگله
مروارید سفید
12 آذر 92 23:18
خاله جون قول میدم در اسرع وقت بخورمت در اولین فرصتی که بتونم خودمو برسونم تهران عزیز نازی
دلسارا
پاسخ
تو رو خدا منو نخور ، برم خونه ماشی جونم ، چاق بشم ، چله بشم ، اونوقت میام تو منو بخور ...
نونیش
13 آذر 92 11:40
دروغ میگی! من از شیر توت فرنگی متنفرم اما دل دلک رو دوسش دارم
دلسارا
پاسخ
شیرتوت فرنگی باطعم دلسا هم دوست نداری؟
لیدااااااااااا
13 آذر 92 12:34
ای خدا میخورمتاااااااااااااااا...حالا ببین من اگه تو ملوس رو نخوردم...
دلسارا
پاسخ
خاله الهه
15 آذر 92 21:58
هرچی نگاه میکنم بیشتر مزه شیر توت فرنگی موز عسل میدی....خوشمزه ی من
دلسارا
پاسخ
شیر توت فرنگی موز عسل ... به به یه مزه جدید . موافقم خاله
سمیرا مامان کیارش
16 آذر 92 14:15
ای جاااانم . من چون بستنیه شاتوت دوست دارم برام اون مزه رو مبده مامانش
دلسارا
پاسخ
مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 14:50
چه نمکی داره ماشالله مامانی من دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم .اگر مایل هستید پیش ما بیا و پیغام بزار برای تبادل لینک. مرسی منتظرم عزیز
دلسارا
پاسخ
دارم میام ...