عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

خاخا

1392/9/15 0:19
نویسنده : دلسارا
589 بازدید
اشتراک گذاری

باباشی : آتوسا  بگو "سا"

آتوسا : سا 

باباشی : بگو "را "

آتوسا : را 

باباشی : حالا بگو سارا 

آتوسا : خاخا 

یعنی عاشقشم به خدا .... فکر کن مخفف خاله سارا شده خاخا . به خاله ات گفتم بهش یاد نده به من بگه خاله سارا . همیشه باید بگه خاخا تا خواهرزاده های بعدی هم یاد بگیرن و من بشم خاخا . خاله در جهان خیلی زیاده . ولی فکرش رو بکن ... تنها خاخای جهان من هستم . 

کماکان برای تو مادری می کنه . عین شیر بالای سرت وایمیسه . کسی حق نداره بهت دست بزنه . هر وقت زنگ میزنم باهاش حرف بزنم با اون زبون بی زبونیش حال تو رو می پرسه . به من میگه خاخا ... منم میگم خاخا فدای آچا ( آتوسا به خودش میگه آچا) . از محبتش همین رو بگم که پتوش رو که به هیچ بنی بشری نمیده میاد میندازه روی تو . تاکید هم میکنه : آچا .... یعنی این پتوی آتوسا هست روی تو

 

 

13 آذر برای اولین بار پات رو خوردی . نشسته بودیم رو مبل و داشتیم بازی می کردیم . من زانوهام رو آورده بودم بالا  و تکیه گاه تو کرده بودم . تو یه هو به پاهات حمله کردی . مرده بودم از خنده . 

 14 آذر برای اولین بار شروع کردی با زبون خودت صحبت کردن . خونه مادربزرگت بودیم . همینطور می گفتی و میگفتی ما هم غش کرده بودیم از خنده . آروم نمیشدی . فکر کنم پرحرف بشی .

آذر اولین برف زندگیت رو دیدی . به گمونم مثل مامانت رمانتیک بشی . همچین عاشقانه به برف نگاه میکردی .  این هم عکس اولین روز برفی زندگیت.

کوتاه میگویم دوستت دارم

اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مروارید سفید
15 آذر 92 1:02
سلام ما اومدیم دوباره بگیم که از همه پیشگام تریم در خوندن وبلاگت عزیز خاله شاد و سرزنده باشی
دلسارا
پاسخ
مثل همیشه زودتر از دیگرون به من ابراز لطف داری خاله مروارید عزیز
باران
15 آذر 92 20:24
تبریک بابت این اولین ها
دلسارا
پاسخ
مرسی خاله مهربون
خاله الهه
15 آذر 92 22:03
خاخا جون این دخملتو از طرف من یه ماچ ابدار کن
دلسارا
پاسخ
اطاعت امر میشه خاله جون
معصوم
16 آذر 92 10:50
سلام خاخا مهربونه دلسا خاله خوبه قربون کپل خاله برم خیلی بامزه هست خدا برات حفظش کنه
دلسارا
پاسخ
سلام معصومه جان خوبی ؟ کم پیدا بودی خانوم . مهرسا جونم خوبه ؟ با ما به از این باش که با خلق جهانی ... بیا باز هم سر بزن . کلی سورپرایز شدم خاله .
lida
16 آذر 92 20:31
ای جونم به این 2 تا با نمک....یعنی خاخا منم عاشقتمااااااااااااا
دلسارا
پاسخ
مابیشتر تر خاله لیدا جون