عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

پنج ماهگی تو و لذتی که من از زندگی بردم ...

1392/9/11 1:42
نویسنده : دلسارا
166 بازدید
اشتراک گذاری

بستنی وانیلی من !

امروز به لطف خدای بزرگ 5 ماهت تموم شد و وارد ماه 6 شدی. نمیتونم برات بگم که چقدر تو این 5 ماه از حضورت و وجودت لذت بردم . من هم با تو رشد کردم و بالنده شدم. من هم یه مامان 5 ماهه شدم . کنار تو بودن خوب هست . نمیدونی چقدر خوب هست . عزیزم هیچ کلمه ای نمیتونه احساس من رو نسبت به بودن تو بیان کنه . اصلا کنار تو زندگی زیبا شد . من تازه می فهمم زندگی کردن یعنی چی . انقدر دوست دارم که میترسم ... میترسم قلبم تاب و توان این همه عشق رو نداشته باشه و یه هو از کار بیفته قلب

7 آذر برای اولین بار غلت زدی . البته داشتم پشت گوشت رو لوسیون می زدم بدت اومد و غلتیدی . به طور کامل . حتی دستت هم زیرت نموند . اما همون یه بار بود .... 10 آذر برای اولین بار شیشکی بستی . مرده بودم از خنده . وقتی هاپوتی پیتا ماستا پیتا برات می خونم دهنت رو با من باز و بسته میکنی انگار که میخوای حرف بزنی . خیلی شیرین شدی . شیرین تر از هر شیرینی . آخه من چی بگم که وصف حال این روزهای تو باشه ؟ نمک ریختنات .... هوشیار شدنت ... دست و پا زدنت برای سرلاک .... وقتی بابات میخواد قاشق بعدی رو بهت بده با یه صدای بلند بهش هشدار می دی . بابا میگه هیولایی مگه تو ؟ ای جان دل ... تو ملکه این خونه هستی . هر طور دلت میخواد رفتار کن . دخترک 5 ماهه من ...

به امید خدا ...پیش به سوی عدد 6

 

من برای رسیدن به آرامش

تنها به تکرار اسم تو

       بسنده می کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مروارید سفید
11 آذر 92 7:48
از ته دل آرزو می کنم ان شاا... 5 قرن زنده باشی دلسای عزیز خاله مامانتو از طرف من یه بوس آبدار بکن (از اون تفکی ها!!!)
دلسارا
پاسخ
مرسی خاله خوب و قشنگم
سیده فاطمه
11 آذر 92 8:50
خیلی ی ی ی ی مبارکه پیش به سوی 120 سالگی
دلسارا
پاسخ
همراه آقا علی انشااله
ملیحه
11 آذر 92 9:42
مبارک باشه. الهییییییییییییییییییی چقده نانازی
دلسارا
پاسخ
مرسی خاله جونم
خاله الهه
11 آذر 92 10:16
کپلک من ،جوجوی خاله تولد 5 ماهگیت مبارک تولد 50000000000000 ماهگیت عسل خانم
دلسارا
پاسخ
چه خاله ماهی دارم من...[
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 10:23
سلام گللللللللللللم خوبی،،خوشگل خانوم چطورن؟؟/میبوسم روی ماهشوووووووووووووووو
دلسارا
پاسخ
شما همیشه به ما لطف دارین
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 10:23
بله عزیز دلم اینو فهمیده بودم..ترکیبتون عاشقانه و زیباست...همیشه مرکب بمونین و شاد و شنگوووووووووووووول
دلسارا
پاسخ
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 10:24
اتفاقات زیاد زیادش بعللللللللللللللله....حالا ببین قبل دوبله چی میشهالبته من یکم کمایی زبون فارسی رو غصب کردم بسطشم دادم تا خونه..ولی خوووووووووووب زبون مادری یه چیز دیگست
دلسارا
پاسخ
شاید دل دلک من هم یاد بگیره خاله اش...
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 10:25
شش ماهگیت مبااااااااااااااااااااااارک،بستنی وانیلییییییییییییییییی
دلسارا
پاسخ
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 10:27
مبارک مامان خانومی 5 ماهم باااااااااااااااااااااشه،که وارد 6 ماهگی مامان خانومیش شده
دلسارا
پاسخ
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 10:37
سرلاکا همشون نوش جونت،خوب میکنی قاشق بعدی رو زود میخوای نفسسسسسسسسسسسسسس..زود زود بخور که زود زودم بزرگ شی،خوووووووووووووووب
دلسارا
پاسخ
قربان سنه
نونیش
11 آذر 92 11:12
خوشگله چه تیپی هم زده
دلسارا
پاسخ
به دوستش آیسان رفته دیگه
مامی یاسی
11 آذر 92 15:19
5ماهگیت مبارک دلسا جوووون
دلسارا
پاسخ
فدات خاله جونم
باران
11 آذر 92 16:23
5ماهگیت مبارک گلم.انشاالا120ساله بشی عزیزم... مامانش.خوشم میاد همیشه این وبلاگ آپه بابااااااا..مامان خوب
دلسارا
پاسخ
ما چاکر خاله باران و بنیتا خوشگله هم هستیم
مهرباران
12 آذر 92 10:46
مبارکا باشه. عجب تیریپ حاج خانمی زده با اون النگوهاش
دلسارا
پاسخ
آخ جون باز هم مامان پسردار
باران 12
13 آذر 92 11:46
تولدت مبارک ..مبارک ..تولدت مبارک
دلسارا
پاسخ
مرسی خاله جونم
لیدا
13 آذر 92 12:33
تولد 5 ماهگیت مبارک خانم خانمااااااااااااا 500000000000000000000000 ساله بشی...
دلسارا
پاسخ
کنار ماهان عزیزانشااله
باران
15 آذر 92 21:38
ساراجون.من اون باران نیستم.دخمل من باران.نه بنیتا
دلسارا
پاسخ
کلی شرمنده شدم خاله . کلی ببخشید . باران عزیزم رو ببوس و بگو اسم خودت چیه اگه دلت خواست .