عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

حک عشق

1392/11/6 22:33
نویسنده : دلسارا
674 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

از این تاتو  خوشت میاد دخترم ؟ موقع زدنش زیاد درد نداشت اما الان که اثر کرم
بی حسی رفته هم درد داره و هم میسوزه . اما به نظر من ارزشش رو داشت . انجام هر چیز در جهان برای تو ارزش داره . 

لطفا مزاحم نشوید، ما مشغول دوست داشتن هم هستیم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله بهنوش و مهران
6 بهمن 92 23:59
وای سارا...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باورم نمیشه همچین کاری کرده باشی دختر...موندم تو نخ ت بخدا تشویقت کنم یا دعوا ؟؟؟؟؟؟؟؟ آفرین بر تو !
دلسارا
پاسخ
خاله الهه
7 بهمن 92 0:07
دلسارا
پاسخ
مامان بهار،مهرنگار
7 بهمن 92 0:44
بابا تو آخرشی به خدا.جیدرو بببوس.دلم تنگشه
دلسارا
پاسخ
ملیحه
7 بهمن 92 14:11
دلسارا
پاسخ
انسیه.مامای صدرا جونی
7 بهمن 92 17:41
ووووووووووووووی سارا جون باورم نمیشه؟اول که دیدم گفتم شاید با جوهره بابا ایول داری بخدا
دلسارا
پاسخ
دوست
7 بهمن 92 19:54
وای،یه جوری شدم!! قشنگ و زیبا هست اما..... حتما خوشش میاد!
دلسارا
پاسخ
باران و بنیتا
8 بهمن 92 0:13
تقدیم به مادر نمونه مطمئنم که دلسا عزیز قدر مامان مهربونشو میدونه
دلسارا
پاسخ
زهره
8 بهمن 92 12:49
وای سارا خیلی قشنگه باورم نمیشه تو دیگه روی هر چی مامان عاشقه رو کم کردی حتما خوشش میاد که هیچی مینازه به مادر عاشقی چون تو
دلسارا
پاسخ
باران
8 بهمن 92 15:23
منم دوست دارم.امامیترسم
دلسارا
پاسخ
خاله فرشته و آنیتا
8 بهمن 92 18:49
جدی جدی تاتو کردی سارا؟ تا چه مدت می مونه؟؟؟
دلسارا
پاسخ
خاله پونه
8 بهمن 92 18:55
آخرشی عزیزم
دلسارا
پاسخ
بی نام
8 بهمن 92 18:56
پس فردا خدایی نکرده بچه ات نا اهل شد میتونی یه تغییر کوچیک بهش بدی بشه: دلسنگ
دلسارا
پاسخ
سارایی و آرشیدا!
16 بهمن 92 15:03
سارا!!!!!!!!!! من هیچی نمیگم!اصلا!!!! بابا اخه!!!! دلسا بزرگ شده خودش دهوات کنه! اما عشقه دیگه چخع میشه کرد دیونه شون شدیم درکت میکننم اما اما کارتو نههههههههه!
دلسارا
پاسخ
الهه
17 بهمن 92 3:55
ای جانم! خواننده گرامی این کامنت در صورتی که با مامان دلسا جون نسبت فامیلی دارید یه کم جلو این مادر عاشق رو بگیرید، به خدا یهو یه بلایی سر خودش در میاره ها! از ما گفتن! راستی من اگر جای همسر محترم بودم بسی- یعنی وقتی میگم بسی یعنی خیلی زیاد ها - حسودیم میشد از این عمل
دلسارا
پاسخ
همسر محترم خودشون موافقت نموده بودن و کلی هم ذوقیده بودن .