عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

اولین تولد بابا و اولین یلدا با تو ....

1392/10/1 2:12
نویسنده : دلسارا
516 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر امسال همه چیز قشنگ تر هست . کنار تو تولد بابا رو جشن گرفتن می دونی یعنی چی ؟ فکر کنم تو براش بهترین هدیه دنیا بودی . امسال خدا هم بهش کادو داده بود . یه دختر شیرین و بابایی . این هم عکس های تولد بابات . 

سعی و تلاش مادر بزرگت پشت دوربین برای آروم نگه داشتن تو تا بتونیم ازت یه عکس بگیریم

 

حمله به کیک بابا... 

 

عکس یادگاری با بابا .... ( البته بابات رو حذف کردم ) 

 

سوار روروئک شدی و همه اش دوست داری به اون اردک بدبخت حمله کنی و بخوریش 

 

 در حال کشف جغجغه جدیدت هستی . 

 

بعد از حمله به سرلاک 

این عکس رو هم عمه ات گرفت تا بهت ثابت کنه تو عمودی می خندی 

شب یلدا خونه خاله رعنا دعوت بودیم . آتوسا انقدر اولش به تو چسبیده بود که نشد عکس بگیرم . بعدش هم خودت چسبیدی به ماشی و نمیذاشتی ازت عکس بندازم . فکر میکردی میخوام از بغل ماشی جدات کنم . خلاصه نشد اونطور که باید و شاید از اولین شب یلدات عکس بگیرم . تقصیر خودت بود شیرین عسل خانوم. 

 

چشمت به دنبال ماشی هست . به هیچ عنوان نتونستم عکس درست ازت بگیرم . 

این هم آتوسا که به معنای واقعی کلمه آتیش شده . کماکان روی تو احساس مالکیت شدید داره . 

این هم تو و آتوسا . به قول ماشی که براتون می خونه : دو تا دختر دارم من .. دو تا عسل دارم من ... دو تا جیگر دارم من ... دو تا شکر دارم من ... الی آخر . انقدر میخونه تا آتوسا رضایت بده که ماشی شعر رو تموم کنه . البته به این سادگی ها نیست ها .... هر کدومتون رو باید موقع شعر خوندن روی یه زانوش بذاره و دوتا تون رو همزمان تکون بده . زانوهاش درد میگیره . اما حرف ، حرف آتوسا خانوم هست . تا وقتی رضایت بده ...

 

دخترکم ... پارسال همه اش میگفتم وای خدایا... یعنی سال دیگه این موقع نی نی من هم پیشم هست؟ باورم نمیشد... به خدا باورم نمیشد ... چه قدر از امسال به بعد یلداها سال به سال قشنگ تر میشن . با حضور تو و کنار تو . امسال بی نظیر بود هندونه من ... انار من ....

 

 

 

 

 

در آغوش تو یلدا نیز کوتاه هست ....

 

 

*** از همه خاله های مهربونی که برای من و دلسا اس ام اس تبریک یلدا فرستادن از ته قلب ممنونیم . خیلی لطف داشتین به ما . 

*** آیا پسربچه ها هم جوراب شلواری می پوشن ؟ اصلا پسربچه ها هم جوراب شلواری دارن ؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سیده فاطمه
1 دی 92 6:28
مبارکا باشه باورت میشه پسرا هم جوراب شلواری دارن؟ پریروز خیابون بهار بودم تو یه مغازه ای خانومه که فروشنده بود بهم گفت: خانوم جوراب شلواری پسرونه هم داریما! گرم و راحت. عجایب روزگار
دلسارا
پاسخ
خاله جون حالا که تو همه چیز می دونی یه سوال ازت بپرسم ؟ چرا توی گوش پیرمردها انقدر مو هست ؟
زهرا300
1 دی 92 11:14
خیلی خیلی مبارکه دلسا جونم انشاالله سالهای سال زیر سایه پدر و مادر خوش باشی وسلامت سارا جون آره جوراب شلواری دارن من برا امیر علی خریدم برا زمستون و مخصوصا زیر سرهمی های بدون جوراب عالیه پای بچه بیرون نمیمونه ممنون از اظهار محبتی که نسبت بهم داشتی دلسای خوشگلمو ببوس عکساش دل میبره
دلسارا
پاسخ
اصلا نمیتونم پسرها رو با جوراب شلواری تصور کنم . ضمنا لطف رو تو به من و دلسا داشتی عزیزم . یادت باشه که امیرعلی و دلسا همشهری هستن ها ...
خاله نگار
1 دی 92 11:23
منم میخوام خاله نگار دلسا خوار بشم و اون لپای خوشگلشو بخورم البته فقط سهم خودمو حالا اگه دختر همه چیز خوارمون کیک تولد باباش را بخوره که حرفی نیست ، نوش جونش راستی پسرها هم جوراب شلواری دارن من دیدم تا حالا که بهشون بپوشونن
دلسارا
پاسخ
ای جونم ... خاله نگار... حالا بذار دخملی بیاد ... یه سره داری اونو میخوری .
زهرا300
1 دی 92 11:24
سارای گلم من و امیر علی منتظریم زود زود ببینیمتون
دلسارا
پاسخ
به زودی زود خاله جون . حتما
شکوف ه
1 دی 92 15:57
ماه ماه ماه .... این دختر خشگل روی قرص ماه رو هم کم کرده
دلسارا
پاسخ
فدات بشم خاله جون . به ماهی گل پسر شما که نیست
شکوف ه
1 دی 92 16:13
راستی بابت مسیجت ممنون شارژ سیم کارتم ته کشیده بود ... مهمونم داشتم عکسای نیم سالگی و یلدع بعدا اضافه میشه به وبلاگ یاسین
دلسارا
پاسخ
نیم سالگی... چه اصطلاح جالبی به کار بردی خاله .
خاله الهه
2 دی 92 1:09
مبارک مبارک. سارا خانم بله چرا که نه پسر منم جوراب شلواری داره برای زمستون زیر شلوار نه اونطوری که دخترا تکی می پوشن.
دلسارا
پاسخ
خاله مال پسرها میشه زیرشلواری دیگه ... جوراب شلواری مال دخمل هاست
اذز مامان علی
2 دی 92 2:39
سارا عکسای دلسا رو دیدم ته دلم غنج رفت حالا خدارو شکر که خودم یه نینی دارم و الا که چه می شد. بد جوری دلسا تو دل برو هست .تو رو خدا عکسهای خنده هاش رو نزار چشم می خوره این فسقلی
دلسارا
پاسخ
وای چقدر سورپرایز شدم اسمت رو اینجا دیدم . علی جونم رو خیلی از طرف من ببوس .
مامان بهار،مهرنگار
2 دی 92 3:00
ووووووی عروسکه منو.یلدات مبارک تولد پدرم مبارک انشالله سای روی سر شما همیشه باشه .می بینم بازم عکس تفی
دلسارا
پاسخ
مرسی . خاله جون. دخترک ما تف تفو هست دیگه ....
ملیحه
2 دی 92 11:45
تولد بابای این جیگر مبارک.یلداش هم مبارک این خانم خوشگل. راستی سارا جان یه سوال دیگه ام دارم برام می÷رسی؟ آرشیدا مولتی ویتامین اصلا نمیخوره اما آ+د خوب میخوره میشه تا 2سال همون آد بدم بهش؟؟ ممنون دوست خوبم
دلسارا
پاسخ
مرسی از تبریکت دوست خوبم . چشم اوامر شما اجرا خواهد شد خاله جون
شکوفه
2 دی 92 18:45
بله دیگه خاله سارا جون یاسین ما نیم ساله شده ... اونم تو بلندرین شب سال ... عکسش رو گذاشتم دوست داشتی بیا ببین
دلسارا
پاسخ
خاله جون دیدمش . خیلی خوردنی شده بود. مرسی از ارسال عکس ها . زحمت کشیدی اما دسته جمعی ها رو نفرستاده بودی خاله خوشگلم
مامان بهار،مهرنگار
3 دی 92 2:17
ممنون سر زدی سارا جون.قربونه تفاش جیدرو
دلسارا
پاسخ
نونیش
3 دی 92 15:54
ما همه پست ها رو می خونیم اما نظر نمیدیم.شدیم خواننده خاموش!از دست دخترک اتفاقا از این دامن سبز دلسا بسی خوشمان آمد.چقدرم بهش میاد. راستی دکترش نگفته روروئک بده؟
دلسارا
پاسخ
خاله فرنوش هم خاله فرنوش های قدیم .....
آرام
3 دی 92 21:46
سلام من عاشق اون عکسی هستم که داره به کیک حمله می کنه. منم بچه بودم تو عکسا همش به کیک حمله می کردم
دلسارا
پاسخ
وای خاله جونم .. دیدن اسم تو توی قسمت نظرات یکی ازاون سورپرایزهای عالی هست . شروین نازنینم رو خیلی ببوسش از طرف من .
خاله پونه
4 دی 92 20:30
قوووووووبووووووووووووونتتتتتتتتتت بششششششششششم من خوشگلم
دلسارا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
سعیده
6 دی 92 0:43
سلام وااای سارا رسما می خوام دلسا رو بخورم از اون مدلی که خودش به کیک حمله کرده عروسم خیلی ی ی جیگره در ضمن من که زیر شلوار جوراب شلواری گرم پای مهدیار می کنم
دلسارا
پاسخ
جانم خاله سعیده.. خوبی ؟ خیلی خوشحال شدم خاله جون . گل پسرهات خوبن ..؟