عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

اعداد

1392/7/12 13:54
نویسنده : دلسارا
210 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلبندم 

دیروز سه ماهه شدی . الان به نظرم 3 چه عدد قشنگی میاد . بزرگ شدی . خانم شدی . الان با وجود تو اعداد معنی گرفتن . چون من ثانیه ها و دقیقه ها و ساعت ها و روزها رو برای بزرگ شدنت می شمرم . 

وقتی خوابی نفس ها تو می شمارم .اینکه در روز چند بار شیر میخوری . چند بار میخوابی و چند بار بیدار میشی ؟ ساعت های همه کارهاتو حفظ هستم . باورم نمیشه انقدر بزرگ شدی گل گلم . سه روزه از خودت صدا در میاری . حرف می زنی با اون صدای لطیفت . وقتی از همه چیز راضی هستی جفت دستاتو مشت می کنی . وقتی که مشتت کم کم باز بشه یعنی یه چیزی اذیتت کرده . وقتی تو بغل من میخوابی من نباید حرف بزنم . وقتی شیر میخوری باید روی زمین باشی اگه کسی بخواد تو بغل بهت شیر بده گریه میکنی . وقتی هم که من شیر میدم  که فبها ... اصلا نباید حرف بزنم وگرنه از گریه ریسه میری . شیر رو پس می زنی و لگد می زنی . به ماشی و بابات خیلی واکنش نشون می دی . خنده هات انقدر شیرین و خوشمزه است که نگو . من اصلا زندگی قبل از تو رو زندگی به حساب نمیارم . من هم تازه سه ماهه متولد شدم . چون تازه توی این سه ماه زندگی معنی گرفته . اما قربونت برم من .. چرا یه وقت هایی بغض
میکنی ؟ اون وقت قلب من فشرده می شه . می شکنه . قربونت برم من ... مادربزرگ هاتو با روسری نمیشناسی و بهشون بغض می کنی . از ناخن هات بگم . هر چی میگیرمشون عین لوبیای سحر آمیز هی بلند میشه و تو هم همه اش سر و صورتت رو چنگ می گیری . دیگه چی برات بگم از این روزهات ؟ به جز اینکه من لحظه به لحظه بیشتر عاشقت میشم . 

عزیزم .... بزرگ وبزرگتر شو.... من هم بزرگت شدنت رو با اعداد می شمرم . اعدادی که به یمن حضور تو خیلی قشنگ شدن . پیش به سوی عدد 4.....

 

 

عشق من به تو  شبــــــــیه شــــــــعریســــــــت ؛

 

قــــــــافــــــــیه هــــــــایــــــــش بــــــــا مــــــــن ،

 

” تــــــــو ” فقــــــــط همــــــــیشــــــــه ردیــــــــف بــــــــاش !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی یاسی
12 مهر 92 15:10
سه ماهگیت مبارک دختر کوچواوی قشنگ
سیده فاطمه
13 مهر 92 10:02
ای جان این فسقلی رو ببین په ناز شده هزارماشاءالله
ملیحه
13 مهر 92 10:03
هزار ماشالله تپلک خانم سه ماهه!
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 10:14
ورود به چهار ماهگیت مبارک خودتو ومامانی بشه عززززززززززززززززززززززیزم
آیسان مامان ماهان
13 مهر 92 10:14
ای جونم سارا خانومی تولد شما و چهار ماهگی پابه پا شدنت با دلسارام مبارک گلم
متين
13 مهر 92 13:26
ساراجون عزيزت خيلي خوردني و دوست داشتني شده ميبوسمش، خدا نگهدار خودشو پدرو مادرش باشه
سارایی و آرشیدا!
13 مهر 92 16:49
عزیزم تولدش مبارک ! چه ناز و تپلی شده دلسایی!