عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

ددر

1392/7/6 20:33
نویسنده : دلسارا
219 بازدید
اشتراک گذاری

٣١ شهریور سه تایی رفتیم پارک مختاری . خیلی عالی بود . یه پارک با یه طراحی سنتی و کلاسیک عالی . باغی که مال مستوفی الممالک بوده و من حسابی ازش لذت بردم. تو هم دختر خوبی بودی . کالسکه ات رو بابات می روند . کلی خوش گذروندیم. لالا هم کردی . داشتم فکر می کردم که تو هم در آینده مثل من از تاریخ و همه چیزهای تاریخی لذت می بری یا نه ؟ این هم عکس سرکار خانم .

 

امروز با جناب آقای رادین خان رفتیم تو محوطه ماشی و کلی گشتیم . بعدش خاله مریم جون اومد خونه ماشی و کلی خوش گذشت . این رادین مشکوک می زنه . همه اش با مامانای دختر دار می گرده . بعد از اینکه تو مسابقه عکاسی نفر دوم شده کلی اعتماد به نفسش رفته بالا و اول رفت سراغ آیسان . دیروزهم رفته یاسمین و النا رو دیده . بعدش امروز هم اومد به ملاقات شما. الحق و الانصاف باید اسم خاله مریم رو گذاشت والده سلطان .

گذشته از شوخی روز بی نظیری بود. رادین خیلی خوش اخلاق و خنده رو بود . اما تو دختر بداخلاقی بودی امروز . این هم تو و رادین . جای ایسان خالی

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مررریم
6 مهر 92 23:41
به ما هم خیلی خوش گذشتخاله سارا. مرسی از مهمون نوازی شما و ماشی فوق العاده مهربون. خدا مادر و دختر و مامادربزرگ رو برای هم نگه داره الهی.
سمیرا مامان کیارش
7 مهر 92 12:44
سارا جون مواظب رادین باش با همین خندهای ملوسش کلی دوست دختر پیدا کرده.... از ما گفتن دختر تو هم ناز و ملوسه مواظب باش
نونیش
8 مهر 92 8:47
انصافا رادین خوش اخلاقه هزار ماشالا. جای آیسان سمت راست رادین خالیه که مریم رسما بشه والده سلطان!
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 13:00
ددرتون حسابی خوشچه دخمل خوبی که اصلا مامان بابا رو اذیت نکردی
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 13:01
از نگاهاش معلومه که تاریخ رو دوست خاهد داشت
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 13:02
وای وای وای چه رادین خان مشکوکیدلسا جونم یه کم ازش فاصله بگیر خخخخخخخخخخخخخ