عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

نگاه تو به من ...

1392/6/12 13:19
نویسنده : دلسارا
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 هیس !

هیچ نگو ،

فقط چشمهایت را ببند و نفس بکش !

لمس نفس هایت ضربان قلبم را به شماره می اندازد ...!

تو آرام آرام نفس بکش،

من لحظه به لحظه دیوانگی می کنم !

تو نرم نرم نگاهم کن ،

من قدم به قدم برایت می میرم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیده فاطمه
12 شهریور 92 16:52
توجه توجه توجه مسابقه عکس نی نیای کلوپمون از امروز مسابقه عکسای نی نی مامانای تیر ماهی رو شروع می کنیم از امروز تا 20 شهریور وقت دارید نهایتا سه عکس از نی نی تون با موضوع آزاد و دلخواه رو بذارید تو کلوپ عکس نی نی هامون به این آدرس http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=21233 زیر سه عکس، نام و شماره عکس رو بنویسید مثلا: عکس شماره 1 علی عکس شماره 2 علی عکس شماره 3 علی (میتونید عکس ها رو تو روزای مختلف بذارید) عکس ها رو تو آتلیه نگرفته باشید من نهایتا همه عکس ها رو یه جا میذارم روز 21 شهریور همه(حتی افراد غیر عضو کلوپ)، بیاید تو کلوپ عکسا و رای بدید هر کس به سه تا عکس رای بده نهایتا سه عکس رو برنده اعلام می کنیم ***نکته: به بهترین و قشنگ ترین عکس ها رای بدید نه به خوشگل ترین بچه : ) هر کس میخواد شرکت کنه بسم الله به بچه های دیگه کلوپ اطلاع رسانی کنید برای گذاشتن عکس به سایت زیر برید: http://upload.tehran98.com/upme/index.php عکس هاتون رو آپلود کنید و بعد آدرسی که کنارش نوشته HTML کپپی کنید و اینجا بذارید.
خاله نگار
13 شهریور 92 11:33
ای جانم به این دخمل خوشگل