عروسک ملوسکم عروسک ملوسکم ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
شروع زندگي من وباباششروع زندگي من وباباش، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
آشنايي من و باباشآشنايي من و باباش، تا این لحظه: 23 سال و 7 ماه سن داره

عروسک ملوسک

بلاخره سیسمونی ات ....

1392/4/1 10:40
نویسنده : دلسارا
1,291 بازدید
اشتراک گذاری

 

بلاخره این پروژه سیسمونی تو تموم شد . با اینترنت مزخزف من یه مامان قهرمان هستم و تو باید حسابی قدر این پستی رو که گذاشتم بدونی . چهارشنبه مامان بزرگ و بابابزرگ و عمه و عموت اومدن دیدن سیسمونی ات. بابابزرگت خیلی ذوق زده بود . پنجشنبه هم ماشی اومد و وسایلت رو برد خونه خودشون برای اینکه بخوای بیای ... همه چیز داره حکایت از اومدن تو میکنه . در هر صورت عشقم خبر بعدی اینکه آقای پدر باز میخواد اسم تو رو عوض کنه. منکه هیچی نمیگم . انقدر بودنت و اومدنت شیرین هست که نمیخوام فکرم رو درگیر چیز دیگه ای بکنم .

و خبر بعدی که من رو غرق لذت میکنه. من میتونم انگشتای کوچولوت رو حس کنم . آره مامانی ... تو به من چنگ میزنی . الهی قربون اون سرانگشتات بشم .آقای پدر میگه تو ناخن نداری . من هم بهش گفتم که دخترم تو هفته ٣٥ ناخن درآورده و خودش رو میخارونه . دیشب کلی بالا پایین می پریدی . خاله هات هم کلی ذوق میکردن . تو هم هی بیشتر دلبری می کردی . خاله مهسا حتی می گفت طپش قلبت رو هم احساس می کنه .

ماشی می گه سر شکم من خالی شده . خاله بابات هم دیشب می گفت من تا ١٢ تیر نمیکشم . تقلاهای تو هم حکایت از درستی حرفاشون هست . تو خیلی وول میخوری و من احساس میکنم که داری مسیرت رو باز میکنی . دیگه اتاقت داره کم کم برات تنگ و تاریک میشه و میخوای بیای توی این یکی اتاق.

 

عشق را بی نام تو بردن

هدر دادن واژه است و بس ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم
1 تیر 92 10:45
مبارک باشه عزیزم به سلامتی و دل خوش استفاده کنه دلسا خانم.
ملیحه
1 تیر 92 11:06
مبارک باشه.خیلی نازن. پتوش تقریبا شبیه پتوی دخمله منه!
خاله نگار
1 تیر 92 11:40
واااااااااي همه چي خيلي خوشگل و برازنده خانم خوشگل ما هستش
متين
1 تیر 92 13:30
ساراجون سليقتم مث اخلاقت عاليه عزيزم انشالله دخمل گلت بسلامتي از همشون استفاده كنه قول بده بعد ديدن دخملت اول برامون دعا كني مامان عاشق...
تاراااااااااا
1 تیر 92 13:44
سارا جون مبارک باشه همه چی خیلی خیلی قشنگه عزیزم . آفرین به تو مامانه قهرمان. مبارک دلسا جون باشه
اذر مامان نغمه
1 تیر 92 16:20
سارا سیسمونی دلساخیلی قشنگه خیلی اتاقش با روح شده.ایشالا به سلامتی استفاده کنه
مژکان (مامان نی نی سالم)
1 تیر 92 16:30
عزیزم دلسای خاله مبارکت باشه . خیلی مامان با سلیقه ای داری گلم
نگار
1 تیر 92 18:33
وایییییییییییییییییییییی مبارکه همه چیز خیلی قشنگه
سیده فاطمه
2 تیر 92 6:55
خیلی خیلی خیلی ی ی ی ی ی ی قشنگ شده اتاقش گرم و پر از رنگ چقدر مامان دوست علی خوش سلیقه است
نونیش
2 تیر 92 9:47
ای جان من! دلسا بدو بیا رو تختت! با اون زرافه های خوش حال... عشوه تویتی روی قالیچه اش هوس انگیز بود! ... واقعا اتاقش خوش رنگ شده.مبارکش باشه ...
مهرباران (nc)
3 تیر 92 20:46
به به خاله سارا مبارک باشه. دست مامان بابای گلت هم درد نکنه. خیلی خوشگله
شکوفه
5 تیر 92 11:01
چه سرویس چوب نازی فدای لباساش